حالت تاریک
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن رهیاب نیوز | rahyabnews.com هستید؟
ضرورت برنامه‌ریزی علمی در حوزه بازاریابی
مدیرکل صمت خوزستان مطرح کرد:

ضرورت برنامه‌ریزی علمی در حوزه بازاریابی

مدیرکل صمت خوزستان گفت: باید برنامه‌ریزی علمی در حوزه کشورهای هدف و مطالعات جامع در حوزه وسعت و دامنه بازار، بازاریابی و ایجاد ظرفیت صادراتی داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حمیدرضا فلاح در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه کار و اشتغال دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز ۱۹ آذر در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از عوامل موفقیت و توسعه در واحدهای تولیدی و حتی تجاری، استفاده از علم بوده و ما برنامه‌ریزی متعددی در این حوزه‌ها منطبق با برنامه هفتم در اداره‌کل صمت انجام دادیم و طبق برنامه‌ریزی این کار در حال انجام است.

وی افزود: مهم‌ترین فاکتوری که در آن برنامه‌ریزی کردیم تمرکز در حوزه دانشگاه و دانش‌بنیان و خلاقیت در کارها است.

مدیرکل صمت خوزستان گفت: تولیدات در حوزه‌های صنعتی حتماً باید بر لبه فنّاوری پیش بروند و ما در چهار قابلیت در استان شامل حوزه‌های صنعتی، حوزه‌های صنعت پلیمر و شیمیایی، حوزه‌های فولادی و حوزه صنایع سلولزی و صنایع غذایی که چهار پتانسیل عمده خوزستان هستند جاهایی توانستیم موفقیت کسب کنیم که بخش تولید همراه با علم بوده و توانستیم کار را پیش ببریم و تکنولوژی جدید ایجاد کنیم.

باید مسیر توسعه و تکنولوژی را از دانشگاه شروع کنیم

فلاح بیان کرد: چهار ظرفیت مهم صنعتی و ظرفیت بازرگانی در استان به‌تنهایی پاسخگوی اشتغال خواهند بود اما نیاز است که مطالعات لازم در حوزه الگوی کار در دانشگاه و مراکز علمی اتفاق بیفتد و حتماً باید مسیر توسعه و تکنولوژی را از دانشگاه شروع کنیم.

وی با اشاره به وجود سه اتاق بازرگانی در استان و ظرفیت قابل‌توجه و بالقوه گفت: باید برنامه‌ریزی علمی در حوزه کشورهای هدف و مطالعات جامع در حوزه وسعت و دامنه بازار، بازاریابی و ایجاد ظرفیت صادراتی داشته باشیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر