معاون وزیر وزارت آموزشوپرورش مطرح کرد:
شناسایی و اجرای عوامل مؤثر بر آموزشوپرورش
معاون وزیر وزارت آموزشوپرورش گفت: پارسال عملکرد آموزشوپرورش برای کیفیتبخشی به آموزش مناسب نبود و سیمای آموزشی خوبی را در سالهای گذشته شاهد نبودیم.
به گزارش شبکه اطّلاعرسانی «رهیاب»؛ احمد محمودزاده در سفر به خوزستان و نشست با مدیران و مسئولان آموزشوپرورش استان، کیفیت بخشی به مقوله آموزش را از اولویتهای وزارت آموزشوپرورش عنوان و اظهار کرد: معاونتهای آموزشی آموزشوپرورش باید مهندسی کیفیت آموزشی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی افزود: پارسال عملکرد آموزشوپرورش برای کیفیتبخشی به آموزش مناسب نبود و سیمای آموزشی خوبی را در سالهای گذشته شاهد نبودیم.
معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزشوپرورش ادامه داد: بخشی از کارآموزش و پرورش کیفیتبخشی به جریان علمی مدارس است که در این مسیر مسئولان آموزشوپرورش در استانها باید باقدرت ورود کنند.
محمودزاده تأکید بر توجه داشتن به حوزه پرورشی، بیان کرد: ۴۳ شاخص آموزشی در سند تحول بنیادین آموزشوپرورش تعیین شده که بیشتر این شاخصها مربوط به حوزه پرورشی است.
وی با تأکید بر اهتمام معاونتهای پرورشی به اجرای برنامههای تربیتی و دینی در مدارس، گفت: توانمندسازی معلمان به لحاظ معیشتی و علمی از دیگر اقدامات مهم در حوزه آموزشوپرورش است.
انتهای خبر/