
باشگاه فولاد خوزستان در حال عقبگرد؛
لوگوی فولاد سوژه رسانهها شد
رونمایی باشگاه فولاد خوزستان از لوگوی جدید خود برای دریافت مجوز حرفهای از AFC، واکنشهای گستردهای را در میان هواداران و رسانهها برانگیخت.
به گزارش خبرنگار شبکه اطّلاعرسانی «رهیاب»؛ روز گذشته در رسانههای کشور خبری مبنی بر رونمایی باشگاه فولاد خوزستان از لوگوی رسمی خود برای دریافت مجوز حرفهای از کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC منتشر شد.
اما واکنشهای هواداران این تیم و فعالان فضای مجازی بهخصوص مردم خوزستان به این لوگو و موج انتقادات گسترده در رسانههای رسمی و غیررسمی باعث شد باشگاه فولاد خوزستان در بیانیهای علت انتخاب این لوگوی ضعیف و بیکیفیت از نظر طراحی را اعلام کند.
در بیانیه باشگاه فولاد خوزستان امده است که: برای دریافت مجوز حرفهای از کنفدراسیون فوتبال آسیا «AFC»، تنها لوگوهای ثبتشده رسمی پذیرفته میشوند.
به همین دلیل، این باشگاه برای ثبت لوگوی فعلی خود به اداره ثبت شرکتها مراجعه کرده است، اما به دلیل وجود حروف لاتین در لوگو، ثبت آن امکانپذیر نبوده است
بلافاصله پس از این بیانیه واکنشها و انتقادات تندتری به این باشگاه و این لوگوی ضعیف دیده شد. بیانیهای که به زعم کاربران فضای مجازی و رسانهها عذر بدتر از گناه بود و دلیلی غیرقابل پذیرش است.
در حالی که باشگاههای حرفهای فوتبال در داخل کشور و تیمهای اروپایی در همه فصول به دنبال تغییرات مثب و زیباتر در لوگوی خود هستند تا نظر هواداران را به خود جلب کرده و باعث زیباتر شدن لباس و برندینگ خود شوند، اما باشگاه فولاد خوزستان در حال عقبگرد از داشتههای خود است.
با نگاهی به لوگوهای باشگاههای فوتبال از جمله پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور لوگوهای جذابی میبینیم که در جذب مخاطب بسیار موفق عمل کردهاند، اما به نظر نه تنها تلاشی در باشگاه فولاد برای این امر نشده بلکه اقدامی از سر رفع تکلیف بوده است.
امید است مسئولان باشگاه فولاد خوزستان دغدغهای که این روزها بشدت خاطر هواداران را مکدر کرده و باعث شده لوگوی این باشگاه سوژه هواداران باشگاههای دیگر شود، با نگاهی حرفهای این مشکل را حل و در جهت رشد و پیشرفت و جذب هواداران گام بردارد.
درباره نویسنده
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!